Lue, mitä asiakkaamme sanoivat meistä vuonna 2022
Mittaamme Abenalla asiakkaidemme tyytyväisyyttä säännöllisesti. Samalla kartoitamme asiakkaidemme mielestä tärkeimpiä kehityskohtia niin palveluidemme kuin tuotteidemme osalta. Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa terveydenhuollon, teollisuuden, elintarvikealan sekä julkishallinnon toimijoista ja runsaslukuisista jälleenmyyjistämme.
Vuoden 2022 loppupuoliskolla toteutettuun asiakastyytyväisyyskyselyymme vastasi yhteensä 69 asiakkaidemme edustajaa. Lue tärkeimmät koosteet asiakkaidemme nimeämistä vahvuuksistamme ja kehityskohteistamme!
Kysyimme kouluarvosanaa muun muassa seuraaville väittämille:
Vastausten keskiarvo oli kaikissa noin 8,5 (asteikolla 4–10).
Avoimissa palautteissa saimme kiitosta etenkin henkilökohtaisesta asiakaspalvelustamme. Tyypillisesti kumppanuussuhteemme ovat pitkiä, mikä resonoi myös asiakkaidemme vastauksissa:
Kysyttäessä ”Millaisia odotuksia sinulla on yhteistyölle Abenan kanssa tulevaisuudessa?” lähes kaikki vastasivat, että he uskovat yhteistyön joko syvenevän (30/61 kysymykseen vastanneista) tai pysyvän ennallaan (27/61 kysymykseen vastanneista).
Suurin osa vastanneista asiakkaistamme pitää Abenaa joko asiantuntevana (38/63 vastaajasta) tai erittäin asiantuntevana yrityksenä (16/63 vastaajasta). Suurin osa (43/62 kysymykseen vastanneista) ajattelee myös tuotteidemme täyttävän kestävän kehityksen vaatimukset joko hyvin tai erittäin hyvin.
Asiakaspalvelun koetaan vastaavan tarpeisiin ja etenkin omalta asiakasvastaavalta koetaan saatavan erittäin hyvää palvelua.
”Erinomaisia strategisia kumppaneita ja asiakaspalvelijoita.”
”Tuotteet loistavia.”
Kehitettävääkin nousi palautteista esiin ja otamme rakentavan kritiikin ilolla vastaan. Tavoitteemme on ylittää jatkuvasti asiakkaidemme odotuksia niin tuotteiden, asiakaspalvelun kuin tuotetuen osalta. Avoimien kehitystoiveiden perusteella meidän on helpompi kirkastaa seuraavia toimenpiteitä näiden tavoitteiden saavuttamiseksi.
”En anna kymppiä, että on parantamisen varaa.
En sitten tiedä miten parantaisitte koska toiminta on ensiluokkaista.”
Suurin osa kyselyyn vastanneista asiakkaistamme on kokeillut tai käyttää säännöllisesti sähköistä tilausjärjestelmäämme, eli toisin sanoen yritysten verkkokauppaamme.
Sieltä koetaan löydettävän tuotteita hyvin, mutta jatkokehitystoiveitakin nousi esiin:
Tarvittaessa asiakaspalvelustamme on koettu saatavan nopeasti apua. Arjessa asiakkaitamme auttaa myös suora tavoitettavuus oman yhteyshenkilön kanssa sekä räätälöitävissä oleva toimitusrytmi.
”Vaahtosaippuaa 0,5 l pullossa etsin, ja laitoin asiakaspalveluun sähköpostia,
ja sain pikaisesti vastauksen ja saippuaakin. :)”
Lukuvinkki: ”Abenan avulla vastaamme vastuullisuutta arvostavien asiakkaidemme tarpeisiin” - Alfa Cleaning Oy >
Kiitos asiakkaillemme vuodesta 2022 ja kiitos kaikille kyselyyn vastanneille! Jatkamme palveluidemme ja tuotteidemme kehittämistä myös tänä vuonna ja pidämme sinut ajan tasalla uudistuksista.
Voit milloin vain antaa meille lisää palautetta tai toiveita asiakaspalvelun tai oman yhteyshenkilönäsi kautta. Menestystä vuoteen 2023!
– Abenan tiimi